لوله بازکنی اصفهان 09130128004 ارزان و فوری به نرخ اتحادیه

تاسیسات دنا، یک شرکت لوله بازکن در نزدیک اصفهان و محدوده جنوب می باشد که در زمینه لوله بازکنی با فنر و نشت یابی به قیمت اتحادیه لوله بازکنی در اصفهان خدمت رسانی می کند.

لازم به ذکر است تمامی خدمات این شرکت به نرخ اتحادیه لوله بازکنی سال 1401 و با تخفیف ویژه می باشد.

لوله بازکنی اصفهان
لوله بازکنی اصفهان
لوله بازکنی در اصفهان

لوله بازکنی با فنر در اصفهان

خدمات لوله بازکنی با فنر در اصفهان عبارتند از تمامی خدمات گوناگون مانند فنرزنی لوله فاضلاب، تشخیص و رفع گرفتگی لوله و باز کردن لوله فاضلاب با فنر که شرکت لوله بازکنی شبانه روزی اصفهان ارائه می دهند.

گرفتگی لوله های آب و فاضلاب در هر ساختمانی اتافاق می افتد. با رعایت نکردن نکته های ساده مسائل بسیاری برای آپارتمان شما به وجود می آید. و هزینه های زیادی را برای شما و منزل شما ایجاد خواهد کرد.

در آوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب و نشت یاب لوله آب نیز از مواردی است که شرکت لوله بازکن در اصفهان به کمک فنر لوله بازکنی ارائه می نمایند.

 شما عزیران می توانید با برقراری تماس با ما در هر ساعت از شبانه روز از خدمات لوله بازکنی فوری اصفهان بهره مند شوید.

گرفتگی لوله های آب و فاضلاب ساختمان سبب جمع شدن آب، تشکیل بوی بد و نامطبوع در آپارتمان می گردد. شما به آسانی می توانید از گرفتگی لوله ها در ساختمان پیشگیری کنید.

نشت یابی لوله های آب و فاضلاب

در صورتی که حس نمودید مشکلاتی در سیستم آب و فاضلاب آپارتمان شما وجود دارد، با واحد پشتیبانی تاسیسات دنا جهت تشخیص و رفع گرفتگی لوله در اصفهان تماس حاصل نمایید. نشت یاب لوله آب در اصفهان و بازکردن گرفتگی توالت فرنگی ، تشخیص ترکیدگی لوله های آب و رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط بهترین دستگاه نشت یاب از جمله خدماتی است که در شرکت تاسیسات دنا انجام میگیرد.

نشت لوله فاضلاب و آب از حوادثی می باشد که امکان دارد برای تمامی افراد اتفاق بیافتد. در صورتی که سریع نشت لوله ها را پیدا کنید به آسانی می توان این مسئله را رفع نمود. علاوه بر این می توان از آسیب رسیدن به منزل و زیاد شدن قبض آب پیشگیری کرد. ولی در صورتی که سریعا متوجه نشتی لوله آب و فاضلاب نشوید امکان دارد ضررهای زیادی به شما و منزلتان وارد شود؛ زیرا در این صورت باید جهت رفع نشتی لوله آب وقت و هزینه بسیاری صرف کنید.

تعمیر و نصب شیرآلات ساختمانی

آخرین وظیفه ای که در ساختمان به پایان می رسد و آخرین چیزی که در پایان تعمیرات در ساختمان انجام می شود شیر آلات ساختمانی می باشد. بنابراین جهت نصب شیر آلات در اصفهان باید توجهی بسیار به کار برد تا شیرآلات به درستی خود را نمایان کند. شیرآلات ساختمانی تا حدود زیادی گوناگون هستند و به همین خاطر نمی توانیم همه مدل های متنوع این شیرآلات را به شکل کامل توصیف نمود.

در نتیجه دقت کنید که یکی از خدمات مجموعه تاسیساتی ما علاوه بر نشت یابی و لوله بازکنی اصفهان ، نصب شیرآلات در اصفهان با ارزانترین قیمت می باشد. در صورت احتیاج به تعمیر و نصب شیرآلات ساختمانی می توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

نصب پمپ و تانک آب ساختمان

درون ساختمان و آپارتمان هایی که نصب پمپ و تانک آب قبلا درونشان پیش بینی شده به طور معمول محلی به اسم اتاق تاسیسات به همین کار تعلق گرفته است که لوله های آب از پیش در آن محل قرار دارد. اگر پیش بینی نکردن مکانی در ساختمان جهت نصب پمپ آب خانگی در اصفهان ، باید با مشورت با یک متخصص ساختمان محل مناسب را جهت این کار پیدا کنید. جهت زیاد شدن عمر در سیستم های آبرسانی و کیفیت هر قسمت، باید راه و شیوه نصب پمپ خانگی و مخزن آب را به صورت کاملا اصولی و به طور استاندارد انجام داد تا دچار مشکلات تاسیساتی نشویم و در بهترین صورت از سیستم آبرسانی ساختمان استفاده کنیم.

خدمات رسوب زدایی لوله و آبگرمکن

خدماتی که برای رسوب زدایی لوله های آب گرم و آبگرمکن دیواری در اصفهان ارائه می شود کاملا تخصصی بوده و شامل طیف گسترده ای از خدمات می شود. همان طور که می دانید گرم کردن آب مصرفی تمامی مکان ها و منازل توسط آبگرمکن ها انجام می گیرد. در طول شبانه روز آب گرم کاربرد زیادی دارد به طوری که می توان آن را در گروه لوازم پر مصرف و ضروری دانست. در صورت خرابی آبگرمکن بیشتر به اهمیت آن پی خواهید برد؛ چرا که در این حالت کمبود آن کاملا احساس خواهد شد.

لوله بازکنی اصفهان ارزان فوری

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در اصفهان

شرکت لوله بازکنی اصفهان سرویس کاران متخصصی دارد که دارای سابقه ای بیشتر از 20 سال در این شرکت لوله بازکن و نشت یاب اصفهان هستند و همیشه تلاش کرده اند تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

امروزه هم با دقت و تاکیدهای وزارت بهداشت کشور برای رعایت نمودن نکات بهداشتی و ایمنی در حین کار در حوزه جلوگیری از ویروس کرونا، شرکت های تاسیساتی لوله بازکنی در اصفهان خودشان را موظف به رعایت تمام این نکات بهداشتی و ایمنی در حین کار می دانند تا بتوانند از جان مشتریان عزیز و علاوه بر این افراد لوله بازکن اصفهان محافظت کنند. تمامی نکات بهداشتی در شرکت لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در اصفهان به طور کامل انجام میگیرد.

لوله بازکنی اصفهان

نصب پمپ و مخزن آب خانگی اصفهان

نصب پمپ و مخزن آب ساختمان : کم شدن فشار آب آپارتمان های چند طبقه در برخی از شهرها و شهرستان های ایران مانند اصفهان سبب شده که بعضی از همشهریان گرامی جهت افزایش فشار آب ساختمان و آپارتمان های خود احتیاج به نصب پمپ و مخزن آب در اصفهان داشته باشند. پمپ و تانک، آب های درون مخزن را به لوله های آبرسانی آپارتمان هدایت می نماید.

به عبارت دیگر نصب پمپ آب خانگی اصفهان می تواند با مبدل کردن نیروی الکتریکی به جریان مکانیکی آب را با فشار لازم به طبقات بالاتر بفرستد.

با برقراری تماس با شرکت تاسیساتی دنا می توانید از خدمات تعمیر و نصب پمپ خانگی در اصفهان بهره مند شوید.

لوله بازکنی در اصفهان

تعمیر و نصب شیر آلات ساختمانی

تعمیر و نصب شیرالات اصفهان مخصوصا شیرالاتی که روی سینک ها، روشویی نصب می گردند، احتیاج به تخصص خاصی دارد. هر نوع اشتباه در نصب شیر می تواند سبب از بین رفتن و ترکیدن لوله آب با کمترین فشار باشد. برای مشاهده نصب و تعمیر انواع شیرآلات در مدل های گوناگون با قیمت نصب شیرالات ساختمانی و مقایسه این قیمت ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاص نمایید. شرکت لوله بازکن اصفهان دنا مفتخر است که با کسب سال ها سابقه و تجربه درخشان در حوزه نصب شیرآلات و لوله بازکنی و نشت یاب در اصفهان توانسته بهترین خدمات را به همشهریان گرامی خود ارائه دهد. همکاران متخصص ما از بهترین نیروهای حاذق اتحادیه لوله بازکنی اصفهان و آشنا به دانش روز دنیا در حوزه های مختلف می باشند و خدمات لوله بازکنی فوری و ارزان در اصفهان را ارائه میدهند.

لوله بازکنی اصفهان

دستگاه نشت یاب آب اصفهان و تشخیص ترکیدگی لوله

امروزه استفاده کردن از دستگاه نشت یاب برای تشخیص ترکیدگی لوله تا حدود زیادی رواج پیدا کرده است. بنابراین میتوان گفت که دستگاه نشت یاب آب اصفهان می تواند تا حدود زیادی در تشخیص نشتی لوله آب اهمیت بالایی داشته باشد. و این مورد که از چه شرکتی و چه نوع دستگاه نشت یاب و یا دستگاه فنر لوله بازکنی بخریم بسیار حائز اهمیت است. به طور معمول دستگاه لوله باز کنی و دستگاه نشت یاب آب در اصفهان انواع متفاوتی دارد که بسته به قیمت لوله بازکنی اصفهان و قیمت نشت یابی لوله امکانات متفاوتی را در اختیار متخصصین این حوزه قرار میدهد. علاوه بر این دستگاه لوله بازکنی و نشت یاب فوری اصفهان هم در کشور و هم خارج کشور ساخته می شود و موسسات داخل ایران نیز در ساخت این دستگاه های نشت یابی لوله آب فعالیت بسیاری دارند.

قیمت و نرخ اتحادیه لوله بازکنی ۱۴۰۱ در اصفهان

توجه داشته باشید که طبق نرخ اتحادیه لوله بازکنی ۱۴۰۱ اصفهان، هزینه لوله بازکنی بر اساس لوله هایی که کار شده است متفاوت می باشد. در اکثر اوقات که گرفتگی لوله در منزل به وجود می آید با استفاده از فنر زدن می توان این مشکل را رفع کرد. اما زمانی که مشکل با فنر زدن برطرف نشود باید از روش های دیگری مانند تخلیه چاه فاضلاب استفاده کرد.

در مواردی که گرفتگی لوله خیلی عمیق باشد و یا گرفتگی لوله ها به خاطر ریزش کردن چاه فاضلاب باشد، به لایروبی شدن چاه نیاز است و چون این کار به زمان زیاد و همچنین تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد، بنابراین هزینه لوله بازکنی بیشتری نیز در بردارد. جهت کسب اطلاعات در مورد آدرس و شماره تلفن اتحادیه لوله بازکنی اصفهان به این صفحه مراجعه نمایید.

لوله بازکنی اصفهان
لوله بازکنی اصفهان

جدول تعرفه و قیمت لوله بازکنی با فنر در اصفهان

طبق جدول تعرفه لوله بازکنی سال ۱۴۰۱، برای باز کردن لوله ها به ازای هر متر باید مبلغ صد و پنجاه هزار تومان و برای رفع گرفتگی لوله های یک متری تا پنج متری باید ششصد هزار تومان پرداخت کرد. اگر طول لوله ی شما بیشتر باشد و به پانزده متر برسد باید بالای یک میلیون تومان هزینه کنید. اگر باز هم طول لوله بیشتر شده و به بیست متر برسد باید حدودا یک میلیون و پانصد هزار تومان برای باز کردن لوله هزینه کنید.

نرخ لوله بازکنی 1401 اصفهان نیز همانند سایر شهر ها توسط اتحادیه و بر اساس تورم سال جاری تعیین می شود و همه لوله بازکنی های اصفهان موظف به رعایت این نرخ نامه لوله بازکنی هستند. جهت دریافت بروزترین قیمت حتما با اتحادیه تماس بگیرید.

گاهی اوقات گرفتگی لوله ها با مواد شیمیایی رفع نمی شود و باید با استفاده از فنر این گرفتگی را رفع کنید. حتی در بعضی موارد ممکن است با یک بار فنر زدن هم مشکل گرفتگی لوله حل نشود و شما مجبور شوید چندین بار این کار را تکرار کنید که این کار باعث افزایش قیمت لوله بازکنی با فنر می باشد.

لوله بازکنیاستعلام قیمت
نشت یابیاستعلام قیمت
نصب شیرآلات استعلام قیمت
نصب پمپ و تانک آباستعلام قیمت
رسوب گیری و اسید شوییاستعلام قیمت

عوامل تاثیر گذار بر نرخ و قیمت لوله باز کنی در اصفهان

به طور کلی می توان گفت این امکان وجود ندارد که یک هزینه ثابتی را برای لوله بازکنی در نظر بگیریم چرا که هزینه بازکردن لوله تحت تاثیر عوامل زیادی است. این عوامل عبارتند است از:

  1. وسیله هایی که برای باز کردن لوله استفاده می شود.
  2. طول فنری که برای بازکردن لوله استفاده می شود و تعداد دفعاتی که فنر زدن انجام باعث بالا رفتن هزینه فنر زدن لوله می شود.
  3. اگر برای باز کردن لوله نیاز به کنده کاری باشد هزینه ها هم بیشتر می شود.
  4. مسیر طی شده برای رفع گرفتگی لوله (هزینه ایاب و ذهاب)
  5. اجسامی که در لوله ها گیر کرده اند.
  6. زمانی که برای باز کردن لوله صرف می شود.
  7. قیمت فنرزدن لوله فاضلاب خانه های قدیمی و مکان هایی که دسترسی های به تاسیسات راحت نمی باشد.

مقالات

با مشکلات و نحوه رفع آنها بیشتر آشنا شوید

لوله بازکنی اصفهان ارزان فوری

آیا شما به دنبال کار سفارشی هستید؟

تیم تاسیسات دنا نزدیک ترین لوله بازکنی با ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی در اصفهان برای مشتریان رضایت آنها را جلب می کند.

دستگاه لوله بازکنی اصفهان
دستگاه لوله بازکنی اصفهان

دلایل انتخاب لوله بازکنی و نشت یابی شبانه روزی اصفهان دنا

مشتریان عزیز ما در مورد خدمات تاسیسات دنا چه می گویند؟

سرعت بالا در خدمات نشت یابی

تاسیسات دنا با ارائه خدمات سریع نشت یابی لوله آب از بروز مشکلات احتمالی برای ساختمان پیشگیری می کند.

خدمات لوله بازکنی اصفهان

حضور سریع در محل حاضر شده و بازکردن لوله فاضلاب با فنر یکی از مهمترین فاکتورهای خدمات تاسیسات دنا می باشد

تیم تخصصی لوله بازکنی و نشت‌یابی

تاسیسات دنا برای مشتریان خود ارزش و احترام قائل است و بهترین کارشناس نشت یابی و لوله بازکنی با فنر را برای خدمات خود استفاده می کند.

1

تماس با شرکت

در ابتدا شما با کارشناسان ما تماس می گیرید و اطلاعاتی از نوع خدماتی که میخواهید را بیان می کنید.

2

بررسی مشکل

شرکت لوله بازکنی اصفهان تمامی مشکلات و ایرادات سیستم آب و فاضلاب شما را بررسی می نماید.

3

شروع رفع مشکل

پس از بررسی تمام مشکلات ، همکاران ما تمامی این مشکلات را در اسرع وقت رفع می کنند.

4

تکمیل پروژه

دستیار تجربه ما همیشه تعمیرات شکسته و یا نشتی را برای جلوگیری از جایگزینی های پر هزینه تعمیر می کند.

سوالات متداول

بدون تردید آسان ترین  و بهترین راه لوله بازکنی استفاده نمودن از دستگاه فنر برقی می باشد. ولی نه استفاده از دستگاه های قدیمی که با دریل بود. در حال حاضر دستگاه های تولید شده در این زمینه اندازه کوچک تری دارند، ولی تا حدود زیادی از قدرت بیشتری برخوردارند و به راحتی تمام لوله های گرفته از قبیل لوله فاضلاب آشپزخانه، ظرفشویی، حمام، دستشویی و ... را باز می کنند.

زمان باز نمودن لوله های آب و فاضلاب به میزان شدت گرفتگی لوله ها و همچنین نوع دستگاه هایی که برای این امر مورد استفاده قرار میگیرند، بستگی دارد. ولی ما در این شرکت با بروز ترین دستگاه ها و ماهر ترین افراد در این زمینه، بهترین خدمات در حوزه نشت یابی و باز کردن لوله های گرفته در کمترین زمان ممکن را ارائه خواهیم داد.

خیر این روش به هیچ عنوان کثیف کاری و شلوغی ندارد. شرکت لوله بازکن تاسیسات دنا با رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مخصوصا در زمان همه گیری ویروس کرونا، تمامی مراحل انجام کار را با دقت و بدون هیچ گونه آلودگی و کثیف کاری انجام می دهد.

اولین کار در زمان گرفتگی لوله ها تماس با شرکت لوله بازکنی در اصفهان می باشد. تا به راحتی و بدون کثیف کاری تمامی مشکلات شما را برطرف نمایند.