شماره لوله بازکنی سیار اصفهان

شماره لوله بازکنی سیار اصفهان


لوله بازکنی سیار در اصفهان، با تعرفه هایی کمتر از نرخ نامه های اتحادیه برای رفع گرفتگی ها و انسداد چاه آب و فاضلاب منازل شما در تلاش است. این مرکز معتبر نواحی مختلف شهر تاریخی اصفهان را به جهت رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب ساختمان های موجود پوشش داده دهد و خدمات شایسته ای برای از بین بردن مشکلات رایج در این حوزه ارائه می دهد.

مهمترین خدمات مرکز لوله بازکنی سیار اصفهان

شرکت لوله بازکنی اصفهان با بهترین و جدیدترین سیستم های تخلیه چاه و فاضلاب، و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و ماشین آلات لوله بازکنی خدمات خود را در بخش های مختلف این شهر گسترانیده و مشتریان را از خود راضی نگاه داشته است. برخی از مهمترین اقدامات این مرکز به شرح زیر هستند:

  • خدمات تخلیه چاه بخش های مختلف ساختمان
  • خدمات رفع گرفتگی لوله های توالت فرنگی و سنتی
  • خارج کردن اشیای گیر کرده در چاه توالت
  • رفع گرفتگی سینک آشپزخانه
  • باز کردن لوله های چدنی و پلیکا و…
  • رفع انسداد و گرفتگی های لوله های حیاط

در ادامه برخی از مهمترین خدمات لوله بازکنی سیار در اصفهان را با جزییات بیشتر توضیح می دهیم.

همچنین بخوانید: خدمات رسوب گیری

رفع گرفتگی لوله های حیاط در لوله بازکنی اصفهان

کارشناسان مرکز لوله بازکنی سپاهانشهر و اصفهان، خدمات همه جانبه ای برای رفع گرفتگی های چاه و فاضلاب ارائه می دهند. گرفتگی بخش حیاط یا پاسیو ساختمان ها یک مشکل متداول در سیستم خانه های قدیمی و مدرن است. برگ درختان، گل و لای ناشی از رفت و آمد اتومبیل ها و… به بروز این مشکلات دامن می زنند و سبب تشدید گرفتگی های این قسمت از سیستم آب و فاضلاب می شوند.

همچنین ورود قیر به چاه، افتادن اشیای سبک و سنگین درون چاه حیاط و… نیز سبب بروز این قبیل مسائل می شود. در این خصوص از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته ای استفاده می کنند. به این ترتیب کیفیت لوله باز کنی بسیار مطلوب خواهد شد. دستگاه های فنر برقی مورد استفاده در این مرکز در سریع ترین زمان ممکن مشکلات موجود را برطرف می کنند. این دستگاه ها به صورت پایه دار طراحی شده اند و از جدیدترین فناوری های روز صنعتی پیروی می کنند.

استفاده از این سیستم های پیشرفته تا حد قابل توجهی از آلودگی محیط در جریان فرایند فنرزنی نیز پیشگیری خواهد کرد. برای این منظور مراحل متعددی طی می شوند تا این فرایند با بهترین کیفیت انجام شود.

شماره لوله بازکنی سیار اصفهان
شماره لوله بازکنی سیار در اصفهان

مراحل لوله بازکنی حیاط

پس از بروز مشکلات در سیستم آب و فاضلاب حیاط منزل، و تماس با شماره لوله بازکنی سیار اصفهان، کارشناسان این مرکز به سرعت به محل مورد نظر اعزام می شوند. سپس با بررسی مشکلات موجود بهترین تجهیزات و ابزار کار را انتخاب می کنند.

در بیشتر این پروژه ها از انواع سر فنر لوله بازکنی و فنر برقی پایه دار استفاده شده و سری های مخصوص به بدنه دستگاه اصلی متصل می شود. سپس فنر مورد نظر به داخل لوله ها هدایت شده و دستگاه روشن می شود. در ادامه لوله ها و قسمت های مسدود شده به صورت تضمینی باز خواهند شد! سپس حجم بالایی آب درون لوله ها ریخته می شود تا از رفع انسداد کامل اطمینان حاصل گردد. در ادامه اطراف لوله ها به خوبی تمیز می شود تا بهداشت محیط در جریان لوله بازکنی حیاط رعایت شود.

برخی از مردم در رابطه با آسیب رسانی دستگاه های لوله بازکنی به لوله های اصلی فاضلاب تردید دارند؛ اما این فنرهای برقی هیچ آسیبی به لوله های چدنی، پولیکا و… وارد نمی کنند. به همین خاطر برای استفاده از این تجهیزات نیازی به تخریب ساختمان نخواهید داشت.

رفع گرفتگی لوله های حمام در مرکز لوله بازکنی سیار اصفهان

این مرکز به جز خدمات مربوط به رفع انسداد لوله های حیاط و پاسیو، در خصوص از بین بردن مشکلات لوله های حمام شما نیز خدمات شایسته ای ارائه می دهد. لوله های بخش حمام یکی از مهمترین قسمت های سیستم فاضلاب ساختمان ها را تشکیل می دهند.

مردم به میزان قابل توجهی از این مکان استفاده کرده و برای رعایت بهداشت و نظافت به وجود آن نیاز دارند. چاه آب و فاضلاب و لوله های این بخش از ساختمان به دلایل مختلفی دچار گرفتگی می شود. گرفتگی این بخش از سیستم آب و فاضلاب بسیار رایج است و دلایل مختلفی در این زمینه موثر واقع می شوند.

ورود مواد زائد به چاه و لوله های آب در حمام شایع ترین دلیل انسداد لوله ها در این قسمت ساختمان است. ورود مو، ذرات صابون و… موجب بسته شدن لوله ها و در ادامه گرفتگی کل سیستم خواهد شد. این اقلام چربی بسیار زیادی دارند و با تجمع در مسیر لوله ها بوی بد و آلودگی بسیاری در محیط حمام به وجود می آورند.

پیشگیری از گرفتگی لوله های حمام

مرکز لوله بازکنی سیار در اصفهان برای حل این معضلات نیز از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می کند و در کسری از ساعت این گرفتگی ها را از بین می برد. رفع گرفتگی در چاه حمام اغلب با خارج کردن مواد اضافی موجود در آن انجام می شود. به توصیه کارشناسان فنی این مرکز لوله بازکنی در اصفهان، در صورتی که پس از هر بار استحمام محیط را به دقت شست و شو داده و اشیای زائد و آلودگی ها را در فضای حمام رها نکنید، این قبیل مشکلات به وجود نمی آیند.

همچنین استفاده از صافی نیز در این زمینه تاثیر گذار خواهد بود. این صافی ها هر گونه مواد زائد را بر سر راه لوله ها در خود جمع آوری کرده و مانع از ورود آن ها به سیستم چاه و فاضلاب حمام می شوند. تمیز نگهداشتن محیط حمام و جلوگیری از انسداد چاه آن هم برای سیستم آب و فاضلاب ساختمان و هم برای بهداشت و سلامت اعضای خانواده مهم تلقی می شود.

شماره لوله بازکنی سیار در اصفهان
شماره لوله بازکنی سیار اصفهان

خدمات لوله بازکنی سیار تراس

لوله بازکنی سیار اصفهان در زمینه از بین بردن انسداد لوله های تراس ساختمان ها نیز خدمات شایسته ای ارائه می دهد. با حذف حیاط از محیط ساختمان های امروزی، استفاده از فضای کاربردی تراس رایج شده است. اما گرفتگی لوله ها در این بخش از ساختمان صدمات جبران ناپذیری برای طبقات پایینی و سیستم کل تخلیه چاه به همراه می آورد. از این رو باید در جلوگیری از گرفتگی لوله های این قسمت کوشا باشیم.

استفاده از توری های مخصوص بر روی مجرای لوله های این بخش از ساختمان نیز بسیار مهم تلقی می شود. پسماندهای غذایی که اغلب از باربکیوهای نصب شده در محیط تراس باقی می مانند، وارد لوله ها شده و سبب ورود میزان قابل توجهی چربی در چاه می شود. این چربی ها به مرور رسوب کرده و گرفتگی های سیستم فاضلاب این بخش را ایجاد می کنند. به علاوه گاها این مشکلات به دلیل استاندارد نبودن نصب لوله ها در فرایند ساختمان سازی به وجود می آیند و خسارات جبران ناپذیری برای افراد ایجاد می کنند.

جمع بندی

خدمات مرکز لوله بازکنی سیار در اصفهان برای بسیاری از مردم در خور توجه می باشند. هر یک از این خدمات برای جلوگیری از بروز مشکلات در لوله ها و چاه فاضلاب منازل، محیط های اداری، محیط های آموزشی و… به کار می روند. شما می توانید، با شماره های تماس این مرکز تماس حاصل نموده و با کارشناسان حرفه ای آن ارتباط برقرار کنید. این افراد به سوالات شما در خصوص مشکلات موجود پاسخ داده و بهترین راهکارها را به شما توصیه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *