احساس بوی بد فاضلاب در محل زندگی شما یا تخلیه چاه فاضلاب ، یا وجود حشرات موذی به داخل سرویس بهداشتی نشان دهنده مشکلاتی در چاه فاضلاب شماست. گاهی گرفتگی لوله فاضلاب به حدی است که افراد را دچار مشکل میکند و نیاز به لوله بازکنی سیار دارند که بشود دسترسی نسبتاً سریع به او پیدا کرد. لوله بازکنی مرداویج اصفهان ارزان و فوری در خدمت همشهریان گرامی میباشد.

لوله بازکنی مرداویج اصفهان

علل گرفتگی لوله فاضلاب

  • هرگونه بنایی یا تعمیر ساختمان غیر اصولی در محدوده لوله فاضلاب ممکن است سبب گرفتگی و انسداد آن شود. به دلیل گیر کردن نخاله های ساختمانی یا تکه های سیمان احتمال بسته شدن چاه وجود دارد. در صورت وجود این مشکل خدمات تخلیه چاه مرداویج برای شما دسترس است. تنها کافیست با همکاران ما در تماس باشید.
  •  یکی از عادات اشتباه افراد ریختن دستمال های توالت در چاه های فاضلاب است. در صورت تجمع دستمال سرویس بهداشتی و سفت شدن آن به مرور امکان ایجاد مانع در برابر عبور فاضلاب وجود دارد. بنابراین یکی از دلایل گرفتگی دستمال های توالت هستند.
  • اگر چیزی در جیب ما وجود داشته باشد که قابلیت عبور از سوراخ توالت را داشته اما در لوله فاضلاب گیر کند به خودی خود باعث گرفتگی سیستم فاضلاب ساختمان یا واحد مسکونی میشود.
  • در صورت عدم استفاده دائمی از فلاش تانک یا مصرف آب کافی ممکن است فضولات در لوله های رسوب کنند و ته نشین شوند. این عامل سبب بد بو شدن سرویس بهداشتی و گرفتگی چاه فاضلاب می شود.
  • در طی روز ظرف هایی حاوی مقادیر روغن و چربی زیاد شسته میشوند و آب باقی مانده از شست و شو به داخل لوله فاضلاب میرود. رسوب و چسبندگی روغن به دیواره لوله ها در گذر زمان باعث گرفتگی لوله میشود. در این موارد استفاده از مواد شیمیایی تا حدودی پاسخگو خواهد بود.
  • اگر در نزدیکی منزل درختان قدیمی و بزرگی وجود دارند امکان دارد ریشه آنها به داخل لوله نفوذ کرده و راه عبور فاضلاب را سد کرده باشد.
  • اگر از لوله های غیر استاندارد یا بی کیفیت استفاده شود یا لوله فاضلاب سرویس بهداشتی قطور نباشد امکان گرفتگی چاه و لوله فاضلاب وجود دارد. در این مورد نیاز است تا به طور کلی لوله های ساختمان تعویض شود.

لوله بازکنی مرداویج با دستگاه فنر

دستگاه لوله بازکنی با فنر نوعی فنر بلند فولادی حدود ۱۰۰ سانتی متری دارد که در یک طرف سر فنر و در طرف دیگر دسته دستگاه وجود دارد. مهمترین کارکرد فنر لوله بازکنی آن است که هر مانعی را از سر راه برمیدارد و هیچ آسیبی به لوله کشی ساختمان وارد نمی کند.

دو نوع فنر به طور کلی وجود دارد که شامل فنر دستی و الکتریکی است از فنر دستی برای گرفتگی جزئی از فنر برقی برای رفع گرفتگی های حاد استفاده میشود. لوله بازکنی مرداویج با برخورداری از دستگاه فنر برقی می تواند هر گونه مانعی را در لوله فاضلاب شما از راه بردارد. برای ارتباط سریع میتوانید با کارشناسان تماس بگیرید.

لوله بازکنی در مرداویج
لوله بازکنی مرداویج

دستگاه فنرزن و لوله بازکنی مرداویج

داشتن دستگاه های قوی و هوشمند فنر زنی و لوله بازکن یکی از مهم ترین مزیت شرکت لوله بازکنی مرداویج است. بنابراین هنگام رفع انسداد درون لوله ها هرگونه نشتی درون سیستم فاضلاب ساختمان نیز قابل مشاهده است. همچنین خدمات ما به نسبت نرخ های موجود، لوله بازکنی ارزان مرداویج به شمار می آید. آدرس لوله بازکنی مرداویج به همراه آدرس لوله بازکنی نزدیک مرداویج در صفحه قرار دارد.

افرادی که به طور غیر عادی مواردی مانند بدبویی توالت یا برگشت مدفوع دستشویی یا آب درون سینک ظرفشویی را شاهد هستند میتوانند با لوله بازکنی شبانه روزی مرداویج تماس بگیرند. کارشناسان در سریع ترین حالت ممکن برای رفع این مشکل ناخوشایند در محل حضور پیدا میکنند با دستگاه فنرزن به سرعت مشکل را حل میکنند.

مزایای دستگاه فنر زنی لوله فاضلاب

این دستگاه قابلیت حمل راحت را دارد و عمده کارشناسان لوله بازکنی به طور سیار این دستگاه را همراه با خود به محل می برند و لوله های فاضلاب را در کمتر از یک ساعت باز میکند.

همچنین برای اتصال این دستگاه نیازی به برق های سه فاز نیست و به راحتی می تواند آن را به برق شهری وصل کنید. هرگونه گرفتگی های شدید با دستگاه فنر زن برقی رفع میشود .در ضمن خدمت لوله بازکنی سرعت بیشتری نسبت به روش های دیگر لوله بازکنی دارد.

لوله بازکنی
لوله بازکنی تاسیسات دنا

اقدامات اولیه گرفتگی لوله فاضلاب

اگر لوله فاضلاب آشپزخانه دچار گرفتگی شد و هرگونه نشتی سینک ظرفشویی و سرریز شدن آب به داخل آشپزخانه امکان دارد. اما تصور گرفتگی فاضلاب دستشویی و بیرون ریختن هرگونه مدفوع بد بود از داخل آن بسیار سخت و ناخوشایند است. برای رفع این گرفتگی ها دو روش وجود دارد که شامل برطرف کردن گرفتگی با محلول های شیمیایی است امکان دارد به لوله کشی ساختمان آسیب بزند. در روش دوم استفاده از ابزارهای مکانیکی مانند فنر برقی است که می‌تواند هرگونه تجمع چربی و خورده های مواد غذایی را از درون لوله فاضلاب رفع کند. مزایای دستگاه فنر زنی استفاده از مواد شیمیایی که باعث پوسیدگی لوله های فاضلاب می شود، سبب شده تا افرادی که گرفتگی لوله را در خانه مشاهده می کنند سریعاً با یک کارشناس لوله‌بازکنی اصفهان تماس بگیرند.

همچنین بسیاری از این کارشناسان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به همشهریان اصفهانی هستند که تنها لازم است با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید.

لوله بازکنی مرداویج
لوله بازکنی در مرداویج

آدرس و شماره تلفن لوله بازکنی مرداویج

اگر به دنبال لوله بازکنی نزدیک مرداویج هستید یا به دنبال کسی میگردید که بتواند نشت یابی مرداویج و تخلیه چاه مرداویج را برای شما انجام دهد می تواند از طریق شماره های قرار داده شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین میتوانید درباره وضعیت کنونی گرفتگی لوله های فاضلاب خود با آنها صحبت کنید.

شرکت ما خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مرداویج را به طور سیار و تخصصی انجام میدهد . بدین ترتیب میتوانید هر ساعت از شبانه روز با همکاران ما تماس بگیرید و برای هماهنگی اقدام کنید.

شرکت لوله بازکنی مرداویج

برخی از افراد می خواهند به شرکت هایی اعتماد کنند که متخصصین زبده و دستگاه های پیشرفته تری برای لوله بازکنی دارند. شرکت های لوله بازکنی نزدیک مرداویج در نقشه های قابل مشاهده هستند که البته دسترسی به همکاران بسیار ساده تر و سریع تر خواهد بود. اگر خدمات لوله بازکنی فوری نیاز دارید با همکاران ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی و نشت یابی مرداویج اصفهان آماده خدمات رسانی 24 ساعته و فوری به تمامی شهروندان اصفهانی است. تنها کافی است با شماره مندرج در این صفحه تماس بگیرید تا واحد لوله بازکنی و نشت یابی مرداویج به محل شما اعزام شود.

چگونه لوله بازکنی نزدیک مرداویج پیدا کنیم؟

شرکت های لوله بازکنی مرداویج اکثر در دسترس هستند اما بهترین آنان شرکت هایی هستند که به طور شبانه روزی و 24 ساعته میتوانند مشکل شما را حل کنند. لوله بازکنی ارزان مرداویج با خدمات حرفه ای و سریع از مهم ترین وظایف نیروهای خدماتی ماست. برای مشاوره اولیه و درخواست نیرو میتوانید با شماره تلفن لوله بازکنی مرداویج تماس بگیرید. لوله بازکنی مرداویج برای تمامی همشهریان به صورت حرفه ای انجام خواهد گرفت.

اگر علت گرفتگی لوله را نمیدانید بهتر است از ریختن هرگونه مواد شیمیایی مانند اسید خودداری کنید و با یک کارشناس لوله بازکن در تماس باشید تا شما را راهنمایی کند. در صورت کیفیت پایین لوله ها استفاده از اسید باعث نشتی و مشکلات دیگر در سیستم فاضلاب میشود.

همچنین بخوانید:
لوله بازکنی سپاهان شهر
آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان
نرخ اتحادیه لوله بازکنی اصفهان