لازم به ذکر است که تمام کسانی که خدمات لوله بازکنی در اصفهان دارند باید مجوز فعالیت و کار خود را از اتحادیه صنف تاسیسات ساختمان دریافت کرده باشند، در اصفهان نیز مانند سایر شهرها اتحادیه مستقیمی به نام لوله بازکنی ندارد و تمام این خدمات زیر نظر اتحادیه صنف تاسیسات ساختمان انجام میشود. این اتحادیه است مجوز برای کسانی که صلاحیت کار و خدمت خدمت رسانی به مردم دارند را صادر می‌کند توجه داشته باشید که حتی اگر برای ساختمان شما تا حالا هیچ مشکلی به وجود نیامده باید آدرس و شماره تماس اتحادیه لوله بازکنی در اصفهان را داشته باشید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده کنید.

معمولاً افراد کارشناس در این اتحادیه به تمام مردم هشدار می‌دهند که نسبت به برچسب هایی که درب منازل و کنار دیوار ها می زنند اعتماد نکرده و برای درخواست انواع خدمات لوله بازکنی در اصفهان حتماً با مراکز معروف، معتبر و قابل اعتماد تماس بگیرید. ضمن اینکه افرادی که برای شما خدمات لوله بازکنی انجام می دهند باید فاکتور سربرگ دار با مهر و معتبر و کارت شناسایی داشته باشند.

شماره و آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان
آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان

شماره تلفن و آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان

برای انجام خدمات لوله بازکنی معمولاً باید از قیمت آن اطلاع داشته باشید همچنین شماره لوله بازکنی که در صورت نیاز بتوانید بلافاصله تماس گرفته و مشکل خود را ذکر کنید. اما در این میان افرادی هستند که ممکن است بخواهند اضافه تر بگیرند به همین دلیل شما باید آدرس و شماره های لوله بازکنی را در اصفهان و در هر شهری که هستید بدانید تا در صورت نیاز بلافاصله از قیمت و یا هر مشکلی که به وجود آمد، را به اتحادیه اطلاع دهید تا از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود مسئولین در اتحادیه در مورد کلاهبرداری هایی که افراد سودجو استفاده کرد در لباس لوله باز کن از مردم انجام می دهند هشدار داده و به تمام موضوعات کلاهبرداری رسیدگی می کنند.

از جمله این افراد کسانی هستند که در زمانی که نیاز به خدمات لوله بازکنی دارید و با آنها تماس گرفته و در مورد هزینه لوله بازکنی سوال میکنید معمولاً در پشت تلفن قیمت لوله بازکنی را یک عدد پایینی گفته و موقعی که به محل رسیده و می‌خواهندکاری انجام دهند و گرفتگیها را باز کنند هزینه بالاتری را می‌گویند این ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که شما باید متوجه آن باشید و اجازه ندهید که از شما کلاهبرداری به هر نحوی شود. درنتیجه شما باید آدرس و شماره اتحادیه لوله بازکنی اصفهان را همیشه در دفتر تلفن خود یادداشت کرده و داشته باشید.

آدرس اتحادیه لوله بازکنی در اصفهان : خیابان 5 آذر، ساختمان پارتاک ، طبقه دوم واحد 201

شماره تماس اتحادیه 03134322001

خدمات اتحادیه لوله بازکنی اصفهان

خدمات شرکت لوله بازکنی مجموعه ما شامل ارائه انواع خدمات می باشد به همین خاطر مشتریان باید قبل از درخواست مشکل خود را به صورت تلفنی مطرح کنند تا شرکت طبق مشکل مربوط به نیروی با تجربه و متخصص خود را به محل اعزام نماید. این شرکتها باید نیروی باتجربه و متخصص را به کار گیرند زیرا استفاده از نیروی بی تجربه و غیرمتخصص باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی می شود.

  • تخلیه چاه: شرکت با داشتن تانکهای کوچک و بزرگ آماده ارائه خدمات به مشتریان میباشد.
  • حفاری چاه : که هم به صورت دستی و هم به صورت مکانیزه انجام می گیرد.
  • رفع بوی بد فاضلاب : علت بوی بد فاضلاب گرفتگی لوله ها می باشد از جمله سرویس بهداشتی و غیره
همچنین بخوانید: اسید شویی لوله آب گرم

مهمترین قوانین اتحادیه لوله بازکنی در اصفهان

  1. جلب رضایت مشتری
  2. رعایت کلیه قوانین شرکت
  3. سرعت انجام کار
  4. دریافت هزینه طبق مصوبه اتحادیه لوله باز کن
  5. استفاده از تجهیزات با کیفیت و پیشرفته
  6. حضور سریع به محل
  7. فعالیت به صورت شبانه روزی
آدرس اتحادیه لوله بازکنی در اصفهان
آدرس و شماره تلفن اتحادیه لوله بازکنی اصفهان

از مشتریان تقاضا می شود، در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط پرسنل ، حتما به آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان اطلاع دهید یا با شماره تماس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان تماس بگیرید تا طبق قوانینی که اتحادیه اعلام کرده با آنها برخورد قاطع شود. تبلیغ ما ارائه خدمات مناسب و عالی به همشهریان و مشتریان می باشد بهترین روش لوله بازکنی شرکت مجموعه ما حضور پرسنل با تجربه و متخصص مربوطه در محل و بررسی محل گرفتگی و انجام اقدامات لازم جهت رفع مشکل گرفتگی لوله شامل:

  1. استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر جهت رفع مشکل
  2. کار با دستگاه تراکم هوا
  3. کار با دستگاه واتر جت برای گرفتگی های لوله

از اسید و مواد شیمیایی جهت باز کردن لوله ها به هیچ وجه استفاده نکنیم زیرا باعث جدا شدن لوله های فاضلاب شده و هزینه های سنگینی را به بار می آورد. هزینه چاه باز کن شرکت مجموعه ما هر ساله طبق مصوبه قانون اتحادیه می باشد شرکت مجموعه ما جهت جلب و رضایت مشتریان هزینه ای کمتر از آنچه اتحادیه اعلام نموده دریافت می کنند. هزینه لوله بازکنی در شرکت مجموعه ما متغیر می باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

لوله بازکنی
لوله بازکنی تاسیسات دنا

عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی

هزینه لوله بازکنی با فنر در شرکت مجموعه ما به متراژ و نوع آن بستگی دارد که در مواقع مشکل سخت از سر فنرهای ضخیم تر استفاده می شود که افزایش هزینه را در میگیرد. مهمترین عوامل موثر بر نرخ اتحادیه لوله بازکنی اصفهان عبارتند از:

  • نوع گرفتگی لوله
  • مشخص نبودن علت و محل گرفتگی لوله
  • رفع گرفتگی لوله با خرابی و یا بدون خرابی
  • درآوردن اشیا از چاه
  • استفاده از مواد شیمیایی
  • استفاده از تجهیزات مختلف جهت رفع گرفتگی
  • مدت زمان کار
  • هزینه رفت و آمد
آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان
شماره تماس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان

آدرس و شماره اتحادیه لوله بازکنی اصفهان بسیار سر راست میباشد، تمامی ارائه دهنده گان خدمات لوله بازکنی در استان اصفهان باید مجوز خود را از اتحادیه صنف تاسیسات مکانیک ساختمان در این شهر دریافت کنند که شامل:

  1. هزینه لوله بازکنی با فنر و یا مواد شیمیایی
  2. شکایت از پرسنل لوله باز کن در اصفهان

که باید از طریق آدرس اتحادیه لوله بازکنی اصفهان و یا شماره تلفن اتحادیه لوله بازکنی اصفهان انجام شود.

نظر اتحادیه در خصوص استفاده از محلول لوله بازکن

ممنوعیت استفاده از محلول های لوله بازکن توسط شرکت های لوله بازکنی: شرکت های مختلف جهت باز کردن لوله های گرفته شده از انواع روشهای متنوعی استفاده می کنند. برخی از این شرکت ها از جمله مجموعه ی ما از سیستم های لوله بازکنی مانند فنر لوله بازکنی و دستگاه تراکم هوا استفاده می کنند و برخی دیگر از روشهای دستی جهت بازکردن لوله‌های گرفته اقدام به فعالیت می کنند. و بر اساس استفاده از روشهای خود از مشتری هزینه دریافت می کنند.

کلاهبرداران در لباس لوله بازکنی

کلاهبرداران در لباس لوله بازکنی که جهت راحتی کار خود از محلول های اسیدی و شیمیایی قوی برای بازکردن لوله‌های گرفته شده استفاده می کنند.که موضوعی بسیار مهم در این زمینه می باشد. با این کار خود باعث پوسیدگی و ایجاد خوردگی در لوله ها شده و با گذشت مدت زمانی باعث شکستگی لوله ها می‌شوند و مشکلات فراوانی برای مشتری به وجود می آوردند و در ضمن هزینه‌های بسیاری از مشتری دریافت می کنند. از مجموعه های غیر مجاز در زمینه‌ لوله بازکنی محسوب می شوند. شما میتوانید جهت شکایت از این افراد با شماره تماس اتحادیه لوله بازکنی تماس حاصل نمایید و یا به آدرس اتحادیه لوله بازکنی در اصفهان مراجعه کنید.

اتحادیه لوله بازکنی، استفاده از محلول های اسیدی قوی جهت بازکردن لوله‌ها را برای تمامی شرکت ها ممنوع کرده است و با این اقدام خود مانع از خسارت‌های زیادی می‌شوند. قابل توجه مشتریان جهت بازکردن لوله‌های ساختمان خود از شرکت لوله بازکنی معتبر و مجاز استفاده نمایند. لازم به ذکر است که تمام افراد باید در منزل آدرس و شماره اتحادیه لوله بازکنی اصفهان را داشته باشند.