لوله بازکنی کوی سپاهان اصفهان کلیه خدمات مربوط به رفع گرفتگی و انسداد چاه های ساختمانی را ارائه کرده و با کمترین هزینه ها به رفع مشکلات شهروندان می پردازد. گرفتگی لوله در ساختمان ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. گیر کردن مو در چاه، باقی ماندن مصالح ساختمانی و تجمع آهک در اطراف لوله ها، ایجاد رسوب در اطراف لوله ها و… همگی از عوامل ایجاد گرفتگی لوله ها به شمار می روند. برای از بین رفتن این قبیل مشکلات، استفاده از خدمات متخصصین لوله بازکنی در کوی سپاهان توصیه می شود.

لوله بازکنی کوی سپاهان اصفهان
لوله بازکنی کوی سپاهان اصفهان

مهمترین روش های لوله بازکنی در کوی سپاهان

شرکت لوله بازکنی کوی سپاهان از به روزترین روش ها برای باز کردن گرفتگی لوله ها و تخلیه چاه استفاده می کند. استفاده از روش هایی مانند فنر زنی، استفاده از تخصص و مهارت نیروی انسانی و انواع مواد شیمیایی در این زمینه متداول است.

کمک گرفتن از روش های تلمبه زنی نیز بسیاری از این قبیل مشکلات را برطرف می کند. استفاده از ابزارهایی مانند دیلم نیز در این خصوص کارایی دارد؛ این روش برای باز کردن لوله ها و چاه توالت های ایران و فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

فرایند تخلیه چاه با استفاده از دستگاه های پمپ نیز قابل انجام است؛ در مرکز لوله بازکنی فوری کوی سپاهان، برای اجرای این روش، مقداری آب درون چاه می ریزند و سپس دستگاه پمپ را روشن می کنند. این دستگاه تا زمانی که چاه باز شود، عملیات پمپاژ را انجام می دهد. در صورتی که میزان گرفتگی چاه زیاد باشد، از دستگاه های تراکم هوا برای چاه و لوله های قسمت توالت استفاده می کنند.

گرفتگی لوله های بخش های مختلف ساختمان

خدمات لوله بازکنی کوی سپاهان برای قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده است. این مشکلات در چاه و لوله های فاضلاب قسمت های مختلف ساختمان با استفاده از تجهیزات به روز و روش های ساده فنر زنی از بین می روند. برخی از مهمترین مشکلات گرفتگی لوله ها در قسمت های زیر اتفاق می افتند:

گرفتگی سینک آشپزخانه

لوله بازکنی نزدیک کوی سپاهان برای رفع گرفتگی چاه و لوله های هر بخش از ساختمان راهکارهای به خصوصی ارائه می دهد. در فضای آشپزخانه مهمترین بخش، سینک ظرفشویی است که محلی برای تجمع چربی ها و مواد اضافی می باشد؛

 این مدل مشکلات گرفتگی با ابزارهایی مانند فنر سایز 16 رفع می شوند. چربی های اطراف لوله های آشپزخانه، تنها با وسیله ای مانند فنر از اطراف آن جداسازی شده و به سمت چاه حرکت می کنند. اما اگر گرفتگی لوله های آشپزخانه به قسمت کف آن مربوط شود، از ابزار دیگری استفاده خواهد شد.

لوله بازکنی
لوله بازکنی تاسیسات دنا

گرفتگی چاه و لوله های حیاط خلوت

لوله های قسمت حیاط خلوت یا تراس ساختمان ها نیز گاها با این مشکلات مواجه می شوند! مرکز لوله بازکنی نزدیک به خیابان کوی سپاهان از ابزارهایی متناسب با مشکلات ایجاد شده استفاده کرده و گرفتگی لوله ها را از بین می برد. این قبیل مشکلات به دلیل گرفتگی سیفون ایجاد می شوند. 

علل گرفتگی لوله ها در این قسمت ها وجود آشغال ها و مصالح باقی مانده از فرایند ساختمان سازی و بنایی است. برای از بین بردن این مشکلات، از ابزارهای فنی به خصوصی استفاده می کنند.

گرفتگی لوله در قسمت پشت بام

خدمات مربوط به رفع گرفتگی ناودان و لوله های پشت بام نیز در مرکز لوله بازکنی و نشت یابی کوی سپاهان اصفهان ارائه می شوند. در این قسمت از منازل، تجمع ماسه دور لوله های چاه، سبب بروز مشکل می شود. به جز این موارد، گرفتگی لوله های قسمت خارجی ساختمان، گرفتگی شاه لوله اصلی، لوله های توالت، توالت فرنگی و… نیز از مشکلات مهمی است که در مرکز نشت یابی کوی سپاهان تخلیه چاه کوی سپاهان رسیدگی شده و ابزار و تجهیزات به خصوصی برای رفع آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله بازکنی کوی در سپاهان
لوله بازکنی کوی سپاهان

خطرات بی توجهی به مشکلات تخلیه چاه

لوله بازکنی ارزان کوی سپاهان همواره افراد را برای استفاده از این خدمات راهنمایی می کند. یکی از مهمترین مسائلی که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد، بوی نامطبوعی است که به دلیل گرفتگی چاه و لوله های آن در ساختمان ایجاد شده و محیط را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورت بی توجهی به تخلیه چاه ساختمان، دیوارهای آن ریزش کرده و ساختمان با خسارات جدی رو به رو می شود.

در نظر داشته باشید، این خدمات برای ساختمان های قدیمی بیشتر مورد توجه قرار دارند. مرکز تخلیه چاه سپاهان اصفهان، برای ارائه این خدمات، کمتر از مواد شیمیایی و اسیدی استفاده می کند. بسیاری از افراد در سال های اخیر در اثر استنشاق بخارات اسیدی و شیمیایی، به معضلاتی مانند خفگی و بیماری های تنفسی دچار شده اند.

این اسیدها به لوله های فاضلاب ساختمان نیز آسیب رسانده و سبب خورده شدن آن ها می شوند. در صورتی که به موقع برای باز کردن چاه ها و لوله های گرفته شدن ساختمان اقدام نکنید، بخارات سمی ناشی از آلودگی های موجود در چاه فضا را در بر می گیرد و بیماری های بسیاری برای افراد به وجود می آورد. این مواد مضر شیمیایی مشکلات زیستی و محیطی را نیز به همراه دارند.

تجهیزات به روز مرکز لوله بازکنی در کوی سپاهان

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی کوی سپاهان با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته ای ارائه می شوند. برخی از آن ها را در ادامه معرفی می کنیم:

فنرهای طولانی مخصوص لوله بازکنی

در این مراکز برای بهبود کیفیت خدمات لوله بازکنی از فنرهای طولانی استفاده می کنند. این فنرها یکی از موثرترین ابزارآلات مخصوص لوله بازکنی به شمار می روند. جنس کشسانی و خاصیت ارتجاعی این فنرها از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. در ساخت آن ها از آلیاژ فولاد آبدیده استفاده شده است.

دریل های مخصوص لوله بازکنی در کوی سپاهان

ابزار و تجهیزات برقی نیز از مهمترین وسایل و لوازمی هستند که در شرکت لوله بازکنی کوی سپاهان، مورد استفاده قرار می گیرند. دریل ها با استفاده از سه نظام مته یا دسته مربوطه متصل شده و حول محور آن می چرخند. 

این دریل ها در انواع چکشی و سوراخ کن تولید شده و برای چرخاندن فنر یا باز کردن چاه و لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت تنظیم دور دریل ها از مهمترین ویژگی های استفاده از این تجهیزات به شمار می رود. امروزه دستگاه های ژنراتور جایگزین این تجهیزات شده اند و انجام این فرایند را ساده تر کرده اند.

لوله بازکنی کوی سپاهان اصفهان
لوله بازکنی در کوی سپاهان

ژنراتورهای مرکز لوله بازکنی کوی سپاهان

این مرکز برای ارائه خدمات بهتر، همواره تجهیزات خود را به روز می کند. در این میان ژنراتورهای تولید برق و الکتریسیته نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ژنراتورها در نمونه های خارجی و داخلی ساخته شده و هر یک از آن ها کاربردهای به خصوصی دارند. لوله بازکنی ها حالت راستگرد یا چپ گرد این دستگاه ها را تنظیم می کنند.

رسوب کن های مخصوص لوله بازکنی

در فرایند لوله بازکنی، انواع دیلم های فولادی با سر خم نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار برای جرم گیری سیفون به کار رفته و بسیار مفید و کاربردی هستند. این ابزار در عین سادگی کاربردهای بی شماری برای تکنیسن های لوله بازکنی خواهند داشت.

انبر مخصوص لوله بازکنی

برخی از پروژه های مرکز لوله بازکنی، مربوط به خارج کردن اشیایی است که در چاه یا لوله ها گیر می کنند. برای خارج کردن این اشیا از انبرهای مخصوص استفاده می شود. این انبرها در مدل ها و سایزبندی های مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

این انبرها برای در آوردن گوشی از چاه توالت و لوله ها به کار می روند و در این زمینه بسیار کاربرد دارند.

صفحات هدایت فنر لوله بازکنی

فرایند فنر زنی، گاها با مشکلات رو به رو می شود؛ در چنین شرایطی صفحات هدایت فنر مورد استفاده قرار گرفته و این فرایند را ساده تر می سازند. اگر فنر از سیفون رد نشود، این صفحات را در مسیر حرکت فنر قرار داده و به این ترتیب حرکت فنر ساده تر می شود. به همراه این وسیله از ژنراتورهای برقی نیز استفاده شده و کیفیت خدمات لوله باز کنی افزایش می یابد.

جمع بندی

در این گزارش با برخی از مهمترین خدمات مرکز لوله بازکنی سپاهان آشنا شدید. شما می توانید، از طریق شماره تلفن لوله بازکنی کوی سپاهان با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس لوله بازکنی کوی سپاهان مراجعه کرده و از سایر خدمات و اطلاعات مربوط به لوله بازکنی آگاهی کسب کنید. این خدمات با روش های به روز انجام شده و جدیدترین تجهیزات برای اجرای آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین بخوانید: لوله بازکنی دروازه شیراز | لوله بازکنی در هزار جریب | لوله بازکنی کوی امام صادق