گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی اتفاق می افتد که آشغال و اشیاء اضافی داخل لوله فاضلاب گیر کنند و در سیفون یا خمیدگی های لوله بمانند و کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع مواد زائد شود؛ همین امر باعث می شود حجم زباله های داخل لوله افزایش یابد و در آخر رسوبی از آشغال ها در لوله باقی بماند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود. در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل می شود و می فهمد که لوله فاضلاب گرفته است. بنابراین احتیاج به یک تیم متخصص لوله بازکنی سه راه سیمین سهروردی دارد تا مشکل گرفتگی لوله را حل کند.

لوله بازکنی در سه راه سیمین اصفهان
لوله بازکنی سه راه سیمین

انواع روش های لوله بازکنی در سه راه سیمین سهروردی

استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

آب جوش یکی از روش های مورد استفاده در لوله بازکنی نزدیک سه راه سیمین است که کاربردهای گوناگونی دارد. آب جوش خاصیت باز کنندگی لوله دارد و می تواند مشکل شما را برطرف کند. برای این کار کافیست یک کتری آب جوش را داخل لوله فاضلاب بریزید تا اثر کند و گرفتگی لوله را برطرف نماید. این روش برای رفع گرفتگی های ساده ناشی از روغن، چربی، مو، صابون و … مفید و راه مناسبی می باشد. از این روش می توانید برای رفع گرفتگی ظرفشویی و کفشوی حمام در سه راه سیمین نیز استفاده کنید.

لوله بازکنی سه راه سیمین
لوله بازکنی در سه راه سیمین اصفهان

همچنین گرفتگی های ایجاد شده در سیفون توالت که ناشی از باقی ماندن فضولات در داخل آن است را نیز می توان با آب جوش برطرف کرد. زیرا آب جوش باعث نرم شدن فضولات شده و آن ها را به داخل چاه هدایت می کند. در این روش یک مشکلی وجود دارد که اگر جنس لوله های شما پلاستیکی باشد، در برابر آب جوش دوام ندارد و ممکن است سوراخ شود و مشکل شما را چند برابر کند. بنابراین برای راحتی کار خودتان میتوانید با شماره شرکت لوله بازکنی معتبر در سه راه سیمین تماس بگیرید تا بدون دردسر مشکل گرفتگی لوله ی شما را حل کنند.

استفاده از تلمبه دستی برای باز کردن لوله ها

اگر آب جوش برای شما کارآمد نبود می توانید از چاه بازکن کمک بگیرید. چاه بازکن یا تلمبه دستی که به آن لوله بازکن دستی نیز می گویند، وسیله ای ساده و در عین حال کارآمد است، که بسیاری از گرفتگی های ساده و روزمره را رفع می کند. چاه بازکن برای رفع گرفتگی های توالت و کفشوی ها مفید است. همچنین از آن می توان برای بازکردن گرفتگی ظرفشویی نیز استفاده کرد.

همچنین بخوانید : لوله بازکنی ناژوان

تاثیر محلول های شیمیایی لوله بازکنی

استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکنی یکی از روش های مختلف لوله بازکنی اطراف سه راه سیمین است، که خاصیت خورندگی و اسیدی آن باعث رفع گرفتگی لوله می شود. استفاده از این محلول برای رفع گرفتگی های سینک ظرفشویی مفید می باشد. همچنین استفاده از آن برای بازکردن گرفتگی کفشوی حمام که به علت ورود مو و .. ایجاد شده است نیز مفید میباشد.

لوله بازکنی سه راه سیمین
لوله بازکنی در سه راه سیمین

اما رفع گرفتگی چاه توالت و گرفتگی هایی از جنس سنگ، خاک، آهن، تیغ، شیشه و … در توان این لوله بازکن نیست. روش کار به این صورت است که مقداری از این محلول شیمیایی را داخل لوله فاضلاب می ریزید و نیم ساعت منتظر می مانید تا خوب اثر کند. سپس آب را باز می کنید تا گرفتگی ها را شسته و با خود ببرد. لازم به ذکر است که استفاده از این محلول ها در صورتی مفید است که محلول ریخته شده به داخل لوله و محل گرفتگی برسد و در سینک ظرفشویی باقی نماند. اگر سینک پر از آب است، ابتدا سعی کنید آب داخل آنها خارج کنید و سپس از محلول کمک بگیرید.

همچنین هنگام استفاده از محلول اسیدی نکات ایمنی لوله بازکنی نزدیک سه راه سیمین را رعایت کنید؛ زیرا خاصیت اسیدی این محلول ها برای سلامت انسان مضر است. اگر سلامتیتان برایتان اهمیت دارد، بهتر است با شرکت های لوله بازکنی اطراف خیابان سه راه سیمین تماس بگیرید تا مشکل شما را بدون مشکلی حل کنید.

تماس با شماره لوله بازکنی سه راه سیمین

با روش های مختلف لوله بازکنی در اطراف سه راه سیمین ، رودکی، جانبازان، فرهنگ آشنا شدید، اگر این روش های لوله بازکنی برای شما تاثیر نداشت با شرکت لوله بازکنی سه راه سیمین که به عنوان یک شرکت معتبر شناخته شده است تماس بگیرید تا بتوانید گرفتگی لوله را در اسرع وقت با هزینه ی مناسب انجام دهید.

لوله بازکنی نزدیک سه راه سیمین
لوله بازکنی سه راه سیمین ارزان فوری

شرکت لوله بازکنی سه راه سیمین

شرکت خدماتی لوله بازکنی سه راه سیمین با سابقه درخشان و تجربه بالای فعالیت در این حوزه، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی میباشد. این شرکت با دارا بودن افراد متخصص و با تجربه در این زمینه، در کوتاه ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشکلات شما است. همچنین شرکت لوله بازکنی سهروردی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های فنر زنی برقی برای باز کردن لوله های استفاده میکند و آن را به دست نیروهای توانای خود می سپارد. برای ارتباط با کارشناسان و درخواست نیرو از شماره تلفن لوله بازکنی سه راه سیمین استفاده نمایید.
لوله بازکنی سه راه سیمین به صورت ۲۴ ساعته در سراسر اصفهان پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز است.

همچنین بخوانید : خدمات لوله بازکنی میر

خدمات شرکت لوله بازکنی سه راه سیمین

شرکت لوله بازکنی سه راه سیمین کلیه خدمات در حوزه لوله، چاه و تعمیرات مربوطه را در اصفهان و خیابان های سهروردی، جانبازان، نستوه، فرهنگ، کوچه دنارت، میدان سهروردی، مجتمع کوه نور، چهل توت، باغ زیار ارائه می دهد از جمله:

  • حفر و تخلیه چاه
  • بازسازی سیستم لوله‌کشی آب
  • لوله بازکنی در سهروردی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • بازسازی چاه
  • تشخیص ترکیدگی و نشت یابی اصفهان
  • لوله‌کشی ساختمان
  • تعویض کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی